همایش هم‌اندیشی کارشناسان فنی کشت و صنعت‌های شمال کشور

همایش هم‌اندیشی کارشناسان فنی کشت و صنعت‌های شمال کشور

همایش هم‌اندیشی کارشناسان و مدیران فنی کشت و صنعت‌های شمال کشور به میزبانی شرکت پیشگامان کشت پایدار در محل رستوران قصر خورشید گرگان در تاریخ 06/10/1402 برگزار شد.

در این همایش مهندس هامان هاشمی مدیر مجموعه تجاری YesAll اهداف و چشم انداز این شرکت را بیان داشت و دکتر میرکریمی نیز درباره محصولات شرکت Agrobest توضیحاتی برای مدیران ارائه کردند.

مدیرعامل شرکت دانا زیست لوتوس، نگار باقری کودهای زیستی که از جمله جدیدترین دستاوردها برای کشاورزی ارگانیک است را معرفی کرد و کود زیستی لارما معرفی کرد از ویژگی های این کود باکتری‌های پروبیوتیک دانست که باعث افزایش رشد و عملکرد گیاهان مختلف زراعی و باغی می‌شود. از جمله مزایای دیگر مصرف این کود افزایش انحلال پذیری فسفر در خاک، تثبیت نیتروژن، بهبود ساختار و افزایش حاصلخیزی خاک، مقاومت در برابر تنش‌های زنده از جمله بیمــــــاری‌ها و آفــــات و تنش‌های غیر زنده از جمله شــــوری و خشکی و در مجموع افزایش کمی و بهبود کیفی محصولات کشاورزی است. 

سپس دکتر گیلک مدیر کلینیک پیشگامان کشت پایدار توضیحاتی درباره معرفی خدمات شرکت و محصولات و شرکت های وابسته ارائه کرد و جلسه پرسش و پاسخی بین مدیران و کارشناسان شرکت برگزار شد.

همچنین مهندس مبشری پژوهشگر و مدرس ارشد کشوری مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان نیز به ایراد سخنرانی درباره پروانه پشت الماسی (بید کلم) و روش های مبارزه با آن پرداخت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *